Webinarie: Utveckla verksamheten med ledningssystem i Office 365 och SharePoint

2019 januari 18
13:00
Online

Under detta webinar vill vi visa hur man kan skapa ett ledningssystem som är en central del av en digital arbetsplats baserad på Office 365 och våra egna Omnia-produkter. Vi kommer att visa på exempel kring hur man kan hantera visualisering av processer, styrning av viktiga dokument, avvikelser och förbättringsförslag, körbara processer samt att ha en enkel och begriplig upplevelse för användaren. Dessutom ger vi praktiska tips kring hur arbetet från start till mål kan planeras och genomföras.

Datum och tid

18 januari, kl. 13.00-14.00.

Målgrupp

Du som planerar för att införa ett nytt och bättre ledningssystem i Office 365 eller SharePoint.

Agenda

  • Översikt – stöd för ledningssystem.

  • Lösningsexempel, t ex processer, dokument, uppföljning och förbättringsarbete.

  • Införandeprojekt och förvaltning.

  • Hur kommer vi till önskat läge? Vad kostar det? 

Välkommen till ett kostnadsfritt webinar där vi ger våra bästa rekommendationer för dig som vill utveckla verksamheten med stöd av smarta tillämpningar inom en digital arbetsplats.

Ja, jag vill veta mer!

Jag vill vara med 18 januari, kl. 13:00 till 14:00.