On-Demand webinar: Utveckla verksamheten med ledningssystem i Office 365 och SharePoint


Under detta On-Demand webinar visar vi hur man kan skapa ett ledningssystem som är en central del av en digital arbetsplats baserad på Office 365 och våra egna Omnia-produkter. Vi kommer att visa på exempel kring hur man kan hantera visualisering av processer, styrning av viktiga dokument, avvikelser och förbättringsförslag, körbara processer samt att ha en enkel och begriplig upplevelse för användaren. Dessutom ger vi praktiska tips kring hur arbetet från start till mål kan planeras och genomföras.

Målgrupp

Du som planerar för att införa ett nytt och bättre ledningssystem i Office 365 eller SharePoint.

Agenda

  • Översikt – stöd för ledningssystem.

  • Lösningsexempel, t ex processer, dokument, uppföljning och förbättringsarbete.

  • Införandeprojekt och förvaltning.

  • Hur kommer vi till önskat läge? Vad kostar det? 

Välkommen till ett kostnadsfritt On-Demand webinar där vi ger våra bästa rekommendationer för dig som vill utveckla verksamheten med stöd av smarta tillämpningar inom en digital arbetsplats.

Ja, jag vill veta mer!

Fyll i formuläret så skickar vi en länk till filmen.